Akademia Menadżera - poziom podstawowy
Projekt ten służy menedżerom do poszerzenie wiedzy i umiejętności, podniesienia zawodowych kompetencji oraz budowania nowoczesnych postaw z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Grupa odbiorców
Menedżerowie/kierownicy wyższego, średniego i niższego szczebla na co dzień zajmujący się zarządzaniem grupami pracowników, którzy koncentrując się na zadaniach ekonomicznych, na efektywności, na doskonaleniu organizacji, często nie posiadają wystarczającej wiedzy i umiejętności oraz pozostają bez wsparcia merytorycznego i psychologicznego w obszarze relacji w zespołach i mechanizmów zarządzania ludźmi.
Nasz projekt ma wesprzeć menedżerów dostarczając im narzędzi do optymalnego zarządzania ludźmi, gdzie ważny jest obszar podmiotowości człowieka – pracownika.
Dzięki udziałowi w projekcie Uczestnicy zyskają praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania ludźmi, w tym:
- budowanie autorytetu, rola szefa
- menedżerskie umiejętności asertywnej komunikacji
- rozwiązywanie konfliktów
- budowanie zespołu i style zarządzania
- podejmowanie i przekazywanie decyzji
- prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami
- delegowanie zadań i ich kontrola
- motywowanie pracowników
- prowadzenie spotkań i zebrań grupowych
po zakończeniu szkoleń nie tylko posiądą wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne, ale także wzrośnie ich świadomość własnych działań i działań innych,
pracując według naszej metodologii, gdzie forma pracy jest cyklicznie rozłożona na dłuższy czas, będą mogli wykorzystać proces grupowy do uczenia - uczenie się od trenera jak kierować optymalnie grupą, jak budować jako lider relacje w grupie,
zdobędą kompleksową wiedzę i umiejętności dotyczące zarządzania ludźmi, przydatne zarówno początkującym kierownikom, jak i tym z dużym doświadczeniem. Jest to także forma weryfikacji własnego doświadczenia z aktualną i nowoczesną wiedzą z obszaru zarządzania,
będą mieli możliwość pracy na własnych problemach
Zakres tematyczny szkoleń
Akademia Menedżera będzie realizowana poprzez cykl szkoleń (16 dni szkoleniowych).
- Przywództwo. Budowanie autorytetu, rola szefa.
- Menadżerskie umiejętności asertywnej komunikacji z pracownikiem.
- Rozwiązywanie konfliktów
- Budowanie zespołu i style zarządzania
- Podejmowanie i przekazywanie decyzji
- Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami
- Delegowanie zadań i ich kontrola
- Motywowanie pracowników
- Prowadzenie spotkań i zebrań grupowych.
Koszty
Koszt uczestnictwa w Akademii Menedżera wynosi 5000 PLN netto lub 6000 PLN netto w przypadku płatności ratalnej (3 raty po 2000 PLN netto). Cena obejmuje:
- 8 dwudniowych zjazdów (sobota- niedziela, godz. 9 – 15)
- Wyżywienie w trakcie szkolenia
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń
- Usługi szkoleniowe są opatrzone stawką 23% VAT