Studio HR

Aktualności

„Z pasji do biznesu…”

Z ogromną przyjemnością piszę te słowa. Wczoraj zainaugurowaliśmy cykl spotkań z ludźmi biznesu, których nieodłącznym atrybutem jest ich niespożyta energia do podejmowania nowych wyzwań oraz…

więcej

Z ogromną przyjemnością piszę te słowa. Wczoraj zainaugurowaliśmy cykl spotkań z ludźmi biznesu, których nieodłącznym atrybutem jest ich niespożyta energia do podejmowania nowych wyzwań oraz oddanie różnym pasjom. Cykl zatytułowaliśmy – Orły Biznesu.

Inauguracja była wyjątkowa, ponieważ gościem była pani Ewa Wachowicz – osoba u której zawsze dostrzegaliśmy i dostrzegamy wiele życiowych pasji. Te pasje – bez wątpienia pomogły w osiągnięciu tak wielu zawodowych sukcesów. Pani Ewa jest producentką i dziennikarką telewizyjną, Miss Polonia 1992, była rzecznikiem prasowym rządu w latach 1993–1995. To także charyzmatyczna jurorka kulinarnego show Top Chef, gospodyni i autorka programów telewizyjnych m.in. „Ewa gotuje” w telewizji Polsat, „Przez żołądek do serca” w Polsat Cafe. Wydała cztery książki „Słodki świat”, „Ewa Gotuje”, „Ewa Gotuje szybko”, „Ewa gotuje ulubione”.

Spotkanie przebiegło w kameralnej, klubowej atmosferze. Ewa mówiła o tym co jest podstawą jej życiowych oraz zawodowych sukcesów. Mówiła o wartościach wyniesionych z domu rodzinnego. Odwadze, z jaką zaczynała swoją przygodę z biznesem jeszcze będąc w liceum oraz na studiach. O rożnych okolicznościach, które spożytkowała najlepiej jak potrafiła. Oraz o konsekwencjach życiowych wyborów. Z uśmiechem na twarzy… Również o ostatniej swojej życiowej pasji – wspinaczce na najwyższe wulkany. Było to bez wątpienia spotkanie z wyjątkową osobowością. A wiemy doskonale jak osobowość wpływa na odniesienie sukcesu w życiu, biznesie. Spotkanie miało charakter swobodnej wymiany miedzy gościem i uczestnikami. Pojawiały się pytania oraz duża dawka dobrego humoru, którym pani Ewa zaraża. Uczestnicy po spotkaniu mogli zakupić ostatnią książkę Ewy Wachowicz – „Ciasta”. Ustawiła się ogromna kolejka po autografy i chwilę osobistej rozmowy. Mieliśmy wrażenie, że spotkanie może trwać i trwać… Było tyle dobrej energii.

Organizatorami spotkania byli: Studio HR oraz Olivia Business Centre. Partnerami byli: Omida, Fabryka Czekolady Bałtyk, Restauracja Lobster, Akademia Gastronomiczna w Polsce. Partnerami medialnymi wydarzenia byli: Trójmiasto.pl oraz Prestiż.

Cykl Orły Biznesu jest kierowany do środowiska biznesowego w Trójmieście i ma na celu jego inspirację oraz integrację. Hasłem przewodnim spotkań jest „Z pasji do biznesu”, rozumiane jako zaangażowanie i energia do realizacji pomysłów i marzeń biznesowych, a także jako łączenie osobistych pasji z karierą.

 

 

 

 

 

Nowy cykl spotkań menedżerskich Orły Biznesu z Ewą Wachowicz.

Zapraszamy na nowy cykl spotkań z osobami znanymi, cenionymi i pełnymi pasji. Gościem pierwszej edycji Orłów Biznesu, zaplanowanej na 3 grudnia, będzie Ewa Wachowicz –…

więcej

Zapraszamy na nowy cykl spotkań z osobami znanymi, cenionymi i pełnymi pasji. Gościem pierwszej edycji Orłów Biznesu, zaplanowanej na 3 grudnia, będzie Ewa Wachowicz – znana m.in. jako charyzmatyczna jurorka show Top Chef.

Cykl Orły Biznesu jest kierowany do środowiska biznesowego w Trójmieście i ma na celu jego inspirację oraz integrację. Hasłem przewodnim spotkań jest „Z pasji do biznesu”, rozumiane jako zaangażowanie i energia do realizacji pomysłów i marzeń biznesowych, a także jako łączenie osobistych pasji z karierą.

Orły Biznesu poruszą ważne tematy w sposób lekki i przystępny. Głównym punktem każdej edycji będzie wystąpienie gościa specjalnego – osoby znanej, cenionej w świecie biznesu i pełnej pasji, którą potrafi także wzbudzać w innych. Podzieli się on receptami na realizację marzeń i pomysłów biznesowych oraz łączenie pasji z karierą.

Stałym elementem cyklu będą też moderowane panele dyskusyjne. Ta część posłuży łatwemu usystematyzowaniu nauki płynącej z opowieści gościa specjalnego. Przygotuje i poprowadzi ją Małgorzata Mickiewicz ze Studia HR. Każde spotkanie zwieńczy część networkingowa z poczęstunkiem.

Gościem inauguracji będzie Ewa Wachowicz – producentka i dziennikarka telewizyjna, Miss Polonia 1992, rzecznik prasowy rządu w latach 1993-1995, charyzmatyczna jurorka kulinarnego show Top Chef, gospodyni i autorka programów telewizyjnych m.in. „Ewa gotuje” w telewizji Polsat czy „Przez żołądek do serca” w Polsat Cafe.

Spotkanie odbędzie się 3 grudnia o godz. 18:00 w centrum konferencyjnym Olivia Sky Club.

Wstęp płatny (60 zł), rejestracja pod adresem: m.mickiewicz@studiohr.pl.

Organizatorami cyklu są Studio HR i Olivia Business Centre. Partnerami wydarzenia są firmy Omida Logistics, Restauracja Lobster oraz Akademia Gastronomiczna w Polsce.

Akademia kreatywności – CreACTION

„AKADEMIA KREATYWNOŚCI” CreACTION to niecodzienne, nieoczywiste, a jednak bardzo praktyczne warsztaty. W niezobowiązującej atmosferze budzimy w każdym uczestniku to co jest jego ogromnym potencjałem –…

więcej

„AKADEMIA KREATYWNOŚCI” CreACTION to niecodzienne, nieoczywiste, a jednak bardzo praktyczne warsztaty. W niezobowiązującej atmosferze budzimy w każdym uczestniku to co jest jego ogromnym potencjałem – kreatywność! Budzimy, a potem uczymy wykorzystywać ją w biznesie, na własnym stanowisku pracy.

Pokazujemy różne metodologie poszukiwania rozwiązań, wyboru najlepszych. Poruszamy się przy tym na skraju absurdu i użyteczności biznesowej. Często wygenerowane rozwiązania mają walor abstrakcji, jednak po pracy nad nimi, oszlifowaniu otrzymujemy nowe, niebanalne rozwiązania biznesowe! Daj się uwieźć własnej kreatywności! Mądrze z niej korzystaj! Inspiruj siebie i innych!

CreACTION ma na celu dostarczenie wiedzy, wykształcenie umiejętności stosowania niestandardowych sposobów rozwiązywania problemów, skutecznego i kreatywnego działania w sytuacjach zawodowych, poszukiwania inspiracji oraz wdrażania wypracowanych rozwiązań. CreACTION jest kierowane do osób chcących podnieść swoje kompetencje w obszarze kreatywności, twórczego rozwiązywania problemów, innowacyjności. A zatem do osób aktywnych zawodowo, pracujących na różnych szczeblach: specjalistów, menedżerów. Dla różnych branż: szczególnie innowacyjnych, wszędzie tam, gdzie myślenie nieszablonowe jest wymogiem, koniecznością. A także dla osób wkraczających na rynek pracy – studentów, absolwentów.

Na CreACTION składa się z 9 spotkań 2 – godzinnych realizowanych w odstępach tygodniowych wg podanego harmonogramu. Zajęcia będą prowadzone w grupach 12 – 15 osobowych. Ukończenie zajęć jest uhonorowane certyfikatem. Zajęcia będą realizowane w jednej z sal szkoleniowych na terenie O4. Harmonogram pracy  CreACTION:

29.10.15, godz. 16.00 – 18.00 – sesja 1

05.11.15, godz. 16.00 – 18.00 – sesja 2

12.11.15, godz. 16.00 – 18.00 – sesja 3

19.11.15, godz. 16.00 – 18.00 – sesja 4

26.11.15, godz. 16.00 – 18.00 – sesja 5

03.12.15, godz. 16.00 – 18.00 – sesja 6

10.12.15, godz. 16.00 – 18.00 – sesja 7

17.12.15, godz. 16.00 – 18.00 – sesja 8

07.01.16, godz. 16.00 – 18.00 – sesja 9

Zapraszamy do kontaktu i zapisów:

Małgorzata Mickiewicz,501307971, m.mickiewicz@studiohr.pl, www.studiohr.pl lub online http://creaction.oliviacentre.pl

 

Zakończenie Orłów HR 2014/2015

I po ORŁACH HR 2014/2015! Czas na podsumowania, podziękowania i … plany na przyszłość, bo kolejne ORŁY HR już od września… 10 czerwca  2015 szumnie…

więcej

I po ORŁACH HR 2014/2015! Czas na podsumowania, podziękowania i … plany na przyszłość, bo kolejne ORŁY HR już od września…

10 czerwca  2015 szumnie i dumnie zakończyliśmy dziesięciomiesięczny projekt ORŁY HR. Myśl przewodnia „Odkryj w sobie Superbohatera” towarzyszyła nam do końca pracy. A mamy nadzieję, że zostanie na zawsze w sercach i umysłach naszych uczestników. Bo w naszych jest… Sami uczestnicy mówili, że przyszli do projektu po inspirację, wiedzę, poszerzenie horyzontów. I swoje oczekiwania zrealizowali. Cieszymy się!

Dziękujemy pięknie wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji tego projektu: Olivii Business Center – Maciejowi Grabskiemu, Małgosi Ziemkowskiej, Oskarowi Zającowi; Restauracji Lobster; patronom medialnym: Goldenline, Trojmiasto.pl, Gazeta Wyborcza, Radio G dańsk, HR Trendy.

A tymczasem przygotowujemy kolejną edycję ORŁÓW HR, która wystartuje od września 2015!

10.06.2015 — Orły HR

Za nami kolejne, wyjątkowe spotkanie rozwojowe ORŁÓW HR! Tym razem gościliśmy Natalię Hatalską – blogerkę (www.hatalska.com), autorkę cyklu dokumentalnych filmów OnOff między innymi o pokoleniu Z.…

więcej

Za nami kolejne, wyjątkowe spotkanie rozwojowe ORŁÓW HR! Tym razem gościliśmy Natalię Hatalską – blogerkę (www.hatalska.com), autorkę cyklu dokumentalnych filmów OnOff między innymi o pokoleniu Z. Spotkanie dotyczyło styku hr – u i wyzwań pokoleniowych. Jest to temat niezwykle aktualny, ale i trudny biorąc pod uwagę specyfikę pracy hr – owców.

Natalia Hatalska zarysowała portret pokolenia Z wchodzącego na rynek pracy. I odczarowała stereotypy narosłe wokół młodych. Okazuje się, ze „zetki” są przedsiębiorcze, bardziej świadome swych potrzeb, preferencji dotyczących własnej pracy, biegłe w posługiwaniu się nowymi technologiami, ale… również bardzo skupione na kontakcie z drugą osobą!

Jak zwykle nawiązywaliśmy do koncepcji Superbohaterstwa, która towarzyszy nam w tym roku pracy w projekcie ORŁÓW HR – przyrównujemy bowiem wielozadaniowość pracy HRowca do postaci nieco komiksowego Superbohatera – z wieloma wyzwaniami, potrzebnymi kompetencjami, mnogością problemów przed którymi staje. Wiedzieliśmy wcześniej, że ogrom działań HR wiąże się właśnie z wyzwaniami pokoleniowymi. Ale podczas spotkania Orłów HR uświadomiliśmy sobie, że tradycyjne podziały pokoleniowe powoli odkładane są do lamusa. O przynależności pokoleniowej decydujemy często sami…
Zuzanna Wożniak i Anna Kucharska zaprezentowały kolejną metodę twórczego poszukiwania rozwiązań problemów – burzę mózgów, która nie ma zbyt wiele wspólnego z potocznym rozumieniem „brainstorming”. Jest to bardzo precyzyjna metodologia kreowania nowych pomysłów oraz ich selekcji.

Mamy poczucie bardzo twórczo spędzonego czasu. Tym bardziej, że samo spotkanie przedłużyło się… Ale na naszą prośbę.
Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy kolejnego spotkania galowego – już ostatniego w tym sezonie. Odbędzie się ono 10 czerwca 2014 w godzinach 15:00 – 18:00.

Serdecznie zapraszamy!
Zapisy: www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia
Pierwszych 10 zgłoszonych osób uczestniczy w danym warsztacie za darmo. 
Kolejne chętne osoby uiszczają opłatę w wysokości 60 PLN. Ilość miejsc na warsztacie jest ograniczona.

Zapisy startują 18 maja o godz. 12:00

15.04.2015 — Orły HR

Za nami bardzo owocne spotkanie rozwojowe ORŁÓW HR! Tym razem gościliśmy profesora psychologii Sylwiusza Retowskiego z sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Spotkanie dotyczyło styku hr…

więcej

Za nami bardzo owocne spotkanie rozwojowe ORŁÓW HR! Tym razem gościliśmy profesora psychologii Sylwiusza Retowskiego z sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Spotkanie dotyczyło styku hr – u i psychologii. Profesor Retowski podczas swojego wystąpienia przedstawił ciekawe wyniki badań dotyczących zaangażowania pracownika. Poruszaliśmy się na kontinuum pomiędzy pomiędzy uzależnieniem a pasją do pracy…

Jak zwykle nawiązywaliśmy do koncepcji Superbohaterstwa, która towarzyszy nam w tym roku pracy w projekcie ORŁÓW HR – przyrównujemy bowiem wielozadaniowość pracy HRowca do postaci nieco komiksowego Superbohatera – z wieloma wyzwaniami, potrzebnymi kompetencjami, mnogością problemów przed którymi staje. Wiedzieliśmy wcześniej, że ogrom działań HR wiąże się właśnie z psychologią. Ale podczas spotkania Orłów HR doświadczyliśmy prawdziwych problemów psychologicznych w organizacjach. Dodatkowo mogliśmy podyskutować o współpracy z pracoholikami oraz tzw. entuzjastami pracy.

Zuzanna Wożniak i Anna Kucharska zaprezentowały kolejną metodę twórczego rozwiązywania problemów oraz zadbały o intelektualną „rozgrzewkę” wszystkich uczestników.

Panel HR, prowadzony przez Małgorzatę Mickiewicz, również krążył wokół tego tematu, a swoimi doświadczeniami z życia zawodowego dzielili się: Patrycja Szczepkowska – HR&Administration Manager z Dynatrace – Compuware APM division, Iwona Horbacz – Specjalista ds. Personalnych z Balex Metal, wspomniany wcześniej Sylwiusz Retowski. Mamy poczucie bardzo dobrze wykorzystanego czasu – refleksjom, dyskusjom i wnioskom nie było końca.

Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy kolejnego spotkania. Tym razem dotyczyć ono będzie wyzwań pokoleniowych.

W programie:

  • Część powitalno-integracyjna
  • Warsztat twórczości – metody kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Wystąpienie Gościa – blogerki Natalii Hatalskiej
  • Panel: HR a wyzwania pokoleniowe

Serdecznie zapraszamy!

Zapisy

Pierwszych 10 zgłoszonych osób uczestniczy w danym warsztacie za darmo.
Kolejne chętne osoby uiszczają opłatę w wysokości 60 PLN. Ilość miejsc na warsztacie jest ograniczona.

Zapisy startują 16 marca o godz. 12:00

25.02.2015 — Orły HR

Kolejne Orły HR startują 25 lutego. Jeśli chcesz mieć pewność, że dostaniesz się na listę, pamiętaj o dacie 2 lutego. Wtedy właśnie, dokładnie o godz.…

więcej

Kolejne Orły HR startują 25 lutego. Jeśli chcesz mieć pewność, że dostaniesz się na listę, pamiętaj o dacie 2 lutego. Wtedy właśnie, dokładnie o godz. 12:00 uruchamiamy zapisy na to spotkanie. O czym będzie tym razem? Dotykać będziemy obszaru psychologii i rozmawiać o jej zastosowaniu w HR. Nie zdradzimy na razie nic więcej, wiecie przecież, że lubimy zaskakiwać!

Chętnie za to podzielimy się wrażeniami z ostatnich Orłów, na których zajmowaliśmy się tematem Employer Brandingu. Gościem (który na ten temat wie wszystko!) był Tomasz Okulicz, dyrektor kreatywny Engine. Na co dzień Tomek pomaga kreować wizerunek takich marek jak T-Mobile Polska, CROPP, Lubella, Leroy Merlin, Heyah, BMW Polska, Energa, Big Active, LPP czy MINI Polska. Świetna prezentacja Tomka wprowadziła nas w świat działań wizerunkowych wielu firm, pokazała jak łatwo zbłądzić w tych poczynaniach i mówiąc kolokwialnie strzelić sobie „samobója” (lub w kolano, jak kto woli). Jest jednak konkretne światełko w tunelu – Tomek nakreślił, jakie przesłanki należy uwzględnić, o czym nie zapomnieć, aby odnieść sukces w działaniach Employer Brandingowych. Wychodziliśmy z tego spotkania uzbrojeni w tą wiedzę, z głowami pełnymi przemyśleń i inspiracji.

Orły HR dają także przestrzeń na działania twórcze – tym razem była to praktyczna nauka techniki kreatywnego rozwiązywania problemów „Idea Links”. Używając tej metody uczestnicy szukali nietypowych pomysłów na rozwiązanie konkretnego problemu biznesowego. Warsztat twórczy prowadziły: Zuzanna Woźniak i Anna Kucharska (trenerki Studia HR).

Nieodłącznym elementem każdego spotkania Orłów jest panel hr, prowadzony przez Małgorzatę Mickiewicz (Studio HR). Tym razem panelistami byli: Ewelina Knol i Tomasz Dzięcielski (Meritum Bank), Marta Rogowska (Compuware) oraz Tomasz Okulicz (Engine). Bardzo doceniamy otwartość uczestników Orłów (nie tylko panelistów!) w dzieleniu się swoimi przemyśleniami, doświadczeniami wyniesionymi z własnych organizacji. Możemy śmiało powiedzieć, że utworzyła się fantastyczna platforma wymiany doświadczeń i wsparcia dla pomorskich HRowców!

Z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie, które jak wspominaliśmy na wstępie dotyczyć będzie psychologii w HR (tak, wiemy – temat rzeka).

Zapraszamy 25.02, godz. 14:00 – 18:00
Zapisy: od 02.02, godz. 12:00, nastronie www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia.
Miejsce spotkania: Olivia Tower, Olivia Sky Club, 12. Piętro.

Pierwszych 10 zgłoszonych osób uczestniczy w danym warsztacie za darmo. Kolejne chętne osoby uiszczają opłatę w wysokości 60 PLN. Ilość miejsc na warsztacie jest ograniczona.

14.01.2015 — Orły HR

14 Stycznia jest ważną datą. Już dziś zarezerwuj sobie czas i utwórz wydarzenie w swoim kalendarzu! Zatytułuj je Orły HR i Employer. JEŚLI CHCESZ TO…

więcej

14 Stycznia jest ważną datą. Już dziś zarezerwuj sobie czas i utwórz wydarzenie w swoim kalendarzu! Zatytułuj je Orły HR i Employer.

JEŚLI CHCESZ TO DOBRZE ZAPLANOWAĆ, WAŻNA BĘDZIE TAKŻE DATA 15 GRUDNIA. WTEDY TO, W SAMO POŁUDNIE, RUSZAJĄ ZAPISY NA ORŁY.

A jak było na poprzednim spotkaniu – ORŁY HR I MARKETING? Moglibyśmy pisać sporo, ale może ciekawsze będzie poznanie opinii samych uczestników, którzy wypowiedzieli się w konwencji metaforycznej.

Oto przykłady kilku odpowiedzi na pytanie: „OPISZ METAFORYCZNIE SPOTKANIE ORŁÓW HR”:
„Jak po wzięciu tabletki MATRIX (możliwość przeniesienia się w różne środowiska i przestrzenie HR w tym samym czasie)”
„Szeroka perspektywa przyszłości”
„Kreatywny mix”
„Mój apetyt na kolejne spotkanie jest coraz większy”
„Pierwsze koty za płoty”
„Dobór odpowiedniego języka kluczem do sukcesu”
„Bez HR marketingu nie istniejesz!”

W programie było miejsce m.in. dla bardzo ciekawego i szalenie merytorycznego wystąpienia naszego gościa, dyrektor ds. marketingu Olivii Business Centre: Doroty Król – Kalinowskiej. Było też miejsce na bardzo ciekawą wymianę opinii podczas panelu HR, prowadzonego przez Małgorzatę Mickiewicz ze Studia HR, w którym poza naszą specjalistą od marketingu gościły: Sylwia Kluziak ze TF Skok oraz Magda Jurkowska- Bogusz (zajrzyjcie na stronę: z2strony.pl, a zorientujecie się szybko, co Magda robiła przez ostatnie 4 lata swojego życia!).

Na najbliższe spotkanie Orłów zawita nowy gość -Tomasz Okulicz, Dyrektor Kreatywny w agencji Engine. Postać niezwykle inspirująca, gwarantujemy to:
ZAPRASZAMY NA WARSZTAT: 14.01.2015, GODZ. 14.00-18.00
MIEJSCE SPOTKANIA: OLIVIA TOWER, OLIVIA SKY CLUB, 12.PIĘTRO
ZAPISY: WWW.OLIVIASYNERGY.PL/PL/WYDARZENIA

Pierwszych 10 zgłoszonych osób uczestniczy w danym warsztacie za darmo. Kolejne chętne osoby uiszczają opłatę w wysokości 60 PLN. Ilość miejsc na warsztacie jest ograniczona. Zapisy startują 15 grudnia o godz. 12.00.

Wakacje bez limitów

Kilka przemyśleń Małgosi Mickiewicz, wzbogaconych wypowiedzią dla Faktów TVN!: Polscy szefowie oczekują od swoich pracowników samodzielności i jednocześnie tej samodzielności im nie dają… Paradoks.

więcej

Kilka przemyśleń Małgosi Mickiewicz, wzbogaconych wypowiedzią dla Faktów TVN!: Polscy szefowie oczekują od swoich pracowników samodzielności i jednocześnie tej samodzielności im nie dają… Paradoks.

A jednak w takim kontekście przychodzi pracować wielu pracownikom, szczególnie w polskich organizacjach. Tak wynika z moich obserwacji podczas współpracy i realizowania projektów hr – owych. Jest to końcowy fragment mojego procesu myślowego, który swą kontrowersyjną zapowiedzią o udzielaniu na życzenie urlopów pracownikom, zapoczątkował Richard Branson. Wg niego warto zaufać pracownikom i dać wolność co do wyboru czasu i terminu urlopu. Idąc dalej tokiem myślenia właściciela Virgin Group, taka postawa pracodawcy powoduje u pracownika większe zaangażowanie oraz odpowiedzialność za projekty, które prowadzi. Dzięki temu w bardziej dojrzały sposób podchodzi do swoich obowiązków i decyzji o planach urlopowych. Jestem jak najbardziej za! Zgadzam się z założeniami Bransona! Co więcej podobne przekonania są we mnie i staram się je wcielać w życie w mojej małej organizacji . Czy mi się udaje, to inna sprawa. Jednak myśląc o polskim rynku pracy, uważam że nie jest on przygotowany na taką wolność. Nie jest przygotowany pod względem prawnym, organizacyjnym oraz psychologicznym! Nie mamy przepisów prawnych umożliwiających branie urlopów w wymiarze nieokreślonym. Wyobraźmy sobie firmy produkcyjne. Karkołomne wydaje się zarządzanie produkcją, gdzie mistrz czy szef produkcji nie jest pewien iloma osobami dysponuje i jak w związku z tym może zaplanować kolejne okresy produkcyjne. Czyli organizacyjnie ten nowatorski projekt jest bardzo trudny do zastosowania w takich firmach. I ostatnia rzecz, od której właściwie zaczęłam – przekonania polskich szefów, menedżerów dotyczących zarządzania ludźmi. Jest w nich przede wszystkim kontrola i brak zaufania do swoich pracowników. Choć na poziomie deklaratywnym mówią: „Potrzebujemy samodielnych, zaangażowanych pracowników”. Na poziomie rzeczywistym, na poziomie zachowań, okazuje się, że jest bardzo mało miejsca na samodzielność, podejmowanie decyzji po stronie pracownika. Dlatego od wizjonerskich pomysłów Bransona dzielą nas jeszcze lata świetlne….

Kolejny warsztat Orłów HR

Projekt Orły HR wystartował już na dobre. Za nami wrześniowe spotkanie inauguracyjne oraz październikowy warsztat o sprzedaży w HR. Całe szczęście nadal nie jest za…

więcej

Projekt Orły HR wystartował już na dobre. Za nami wrześniowe spotkanie inauguracyjne oraz październikowy warsztat o sprzedaży w HR. Całe szczęście nadal nie jest za późno aby dołączyć do grona Orłów, ponieważ obowiązują osobne zapisy na każdy z warsztatów (najbliższe zapisy ruszają już w poniedziałek 27.11 o godz. 12.00)!

Zanim przejdziemy do opisu tego, co nas czeka na nadchodzącym spotkaniu, chcemy w dwóch zdaniach napisać jak było ostatnio. Spotkanie dotyczyło tematu sprzedaży. Wszyscy uczestnicy mieli możliwość, aby budować w sobie moc supersprzedawcy . Jest to nawiązanie do koncepcji Superbohaterstwa, która towarzyszy nam w tym roku pracy w projekcie Orłów– przyrównujemy bowiem wielozadaniowość pracy HRowca do postaci takiego Superbohatera – z wieloma wyzwaniami, potrzebnymi kompetencjami, mnogością problemów przed którymi staje). Poczuliśmy jak wiele działań HR wiąże się właśnie ze sprzedażą! Jest to rola, którą trzeba dostrzec i świadomie w nią wchodzić. Panel HR, prowadzony przez Małgorzatę Mickiewicz, również krążył wokół tego tematu, a swoimi historiami z życia dzielili się: Mateusz Katolicki- sprzedawca „z krwi i kości” (dyrektor sprzedaży w Centrum Obsługi Biznesu), Joanna Brynikowska (HR Business Partner, Grupa Polskapresse) oraz Cyprian Charytoniuk (HR Business Partner, HK Finance).

Mamy poczucie bardzo dobrze wykorzystanego czasu – refleksjom, dyskusjom i wnioskom nie było końca. Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy kolejnego spotkania. Tym razem dotyczyć ono będzie połączenia HR z marketingiem.

W programie:
Część powitalno-integracyjna
Wystąpienie Tajemniczego Gościa (spec. od marketingu)
Część warsztatowa: HR a marketing
Warsztat twórczości – poszukiwanie rozwiązywań problemu z obszaru HR (zgłoszonego przez uczestników na poprzednim spotkaniu)
Panel: HR a marketing
Kot Zapytas – czyli czas na praktyczne pytania i odpowiedzi od HRowców do HRowców!

Zapraszamy na warsztat: 26.11.2014, godz. 14.00-18.00.

Miejsce spotkania: Olivia Tower, Olivia Sky Club, 12. Piętro.

Zapisy: www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia.

Pierwszych 10 zgłoszonych osób uczestniczy w danym warsztacie za darmo. Kolejne chętne osoby uiszczają opłatę w wysokości 60 PLN. Ilość miejsc na warsztacie jest ograniczona. Zapisy startują 27 października o godz. 12.00.

Więcej informacji na stronach: orlyhr.pl oraz studiohr.pl…

26.11.2014 — Orły HR

Projekt Orły HR wystartował już na dobre. Za nami wrześniowe spotkanie inauguracyjne oraz październikowy warsztat o sprzedaży w HR. Całe szczęście nadal nie jest za…

więcej

Projekt Orły HR wystartował już na dobre. Za nami wrześniowe spotkanie inauguracyjne oraz październikowy warsztat o sprzedaży w HR. Całe szczęście nadal nie jest za późno aby dołączyć do grona Orłów, ponieważ obowiązują osobne zapisy na każdy z warsztatów (najbliższe zapisy ruszają już w poniedziałek 27.11 o godz. 12.00)!

Zanim przejdziemy do opisu tego, co nas czeka na nadchodzącym spotkaniu, chcemy w dwóch zdaniach napisać jak było ostatnio. Spotkanie dotyczyło tematu sprzedaży. Wszyscy uczestnicy mieli możliwość, aby budować w sobie moc supersprzedawcy . Jest to nawiązanie do koncepcji Superbohaterstwa, która towarzyszy nam w tym roku pracy w projekcie Orłów- przyrównujemy bowiem wielozadaniowość pracy HRowca do postaci takiego Superbohatera – z wieloma wyzwaniami, potrzebnymi kompetencjami, mnogością problemów przed którymi staje). Poczuliśmy jak wiele działań HR wiąże się właśnie ze sprzedażą! Jest to rola, którą trzeba dostrzec i świadomie w nią wchodzić.

Panel HR, prowadzony przez Małgorzatę Mickiewicz, również krążył wokół tego tematu, a swoimi historiami z życia dzielili się: Mateusz Katolicki – sprzedawca „z krwi i kości” (dyrektor sprzedaży w Centrum Obsługi Biznesu), Joanna Brynikowska (HR Business Partner, Grupa Polskapresse) oraz Cyprian Charytoniuk (HR Business Partner, HK Finance).

Mamy poczucie bardzo dobrze wykorzystanego czasu – refleksjom, dyskusjom i wnioskom nie było końca. Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy kolejnego spotkania. Tym razem dotyczyć ono będzie połączenia HR z marketingiem.

W programie:

  • Część powitalno-integracyjna
  • Wystąpienie Tajemniczego Gościa (spec. od marketingu)
  • Część warsztatowa: HR a marketing
  • Warsztat twórczości – poszukiwanie rozwiązywań problemu z obszaru HR (zgłoszonego przez uczestników na poprzednim spotkaniu)
  • Panel: HR a marketing
  • Kot Zapytas – czyli czas na praktyczne pytania i odpowiedzi od HRowców do HRowców!

Udział w spotkaniach wymagać będzie każdorazowo rejestracji poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia

Harmonogram spotkań:
III spotkanie: 14.01.2015
IV spotkanie: 25.02.2015
V spotkanie: 15.04.2015
VI spotkanie: 10.06.2015

8.10.2014 — Orły HR

Koniec września to dla wielu pomorskich HRowców początek przygody z kolejnym cyklem projektu Orły HR. Warsztaty te przeznaczone są dla osób z branży HR, które…

więcej

Koniec września to dla wielu pomorskich HRowców początek przygody z kolejnym cyklem projektu Orły HR. Warsztaty te przeznaczone są dla osób z branży HR, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności, ale także podzielić się doświadczeniami. Orły HR stworzyły platformę wymiany doświadczeń, tak potrzebną w codziennej pracy.

W trakcie spotkań poszukujemy odpowiedzi na pytania stawiane przez samych uczestników, w związku z wyzwaniami, z jakimi mierzą się oni w swojej pracy. W owych poszukiwaniach czerpiemy z technik twórczego rozwiązywania problemów.

Spotkanie inauguracyjne kolejnej odsłony Orłów miało miejsce w Olivia Sky Club, gdzie spędziliśmy wspólnie czas w miłej i niezobowiązującej atmosferze, przy pysznym poczęstunku z restauracji Lobster, prezentując koncepcję Orłów. Spotkanie zostało bardzo dobrze przyjęte przez uczestników.

W ewaluacjach wskazywali, że ważne było dla nich: możliwość wymiany doświadczeń, inspiracja, ale także otwartość i świetna atmosfera. Odwoływali się także do ciekawej formy spotkania, zróżnicowanych metod pracy. Istotne było także warsztatowe, praktyczne podejście, które wg uczestników jest czymś unikalnym. Jak przebiegało to spotkanie?

Zaczęliśmy od wystąpienia Mariusza Bzdęgi z firmy Energa – Obrót, który opowiedział nam o wyzwaniach dla HR przyszłości.

Następnie odbył się warsztat twórczości prowadzony przez Zuzannę Woźniak i Annę Kucharską (Studio HR), w trakcie którego szukaliśmy rozwiązania problemu jednego z bohaterów serialu House of Cards. Było przy tym oczywiście sporo śmiechu, co sprzyjało wygenerowaniu wielu ciekawych rozwiązań (część z nich absolutnie do zastosowania!).

Kolejnym punktem programu był panel HR prowadzony przez Małgorzatę Mickiewicz (Studio HR), w trakcie którego kilku zaprzyjaźnionych HRowców (czyli Agnieszka Jaworska z firmy Mercor, Małgorzata Kalinowska – Animal Pharma, Mariusz Bzdęga – Energa) dzieliło się swoimi doświadczeniami z budowania w sobie HRowej mocy Superbohaterskiej.

Jak bowiem każdy HRowiec wie i potwierdzić może, jest to zawód wymagający tak wielu kompetencji, z tak szerokiego zakresu, że właściwie praca ta wymaga bycia Superbohaterem. Przez kolejne spotkania w ramach Orłów HR, będziemy te swoje supermoce odkrywać i doskonalić. Zapraszać będziemy też gości, reprezentantów innych zawodów, którzy podzielą się swoją wiedzą z danej dziedziny. Pierwszy warsztat będzie o sprzedaży! Zaskoczeni? A jednak, sprzedaż w HR jest jak najbardziej potrzebna. Bo jak np. bez niej przekonać organizację do swoich pomysłów, nowych projektów? Zatem zapraszamy! Zostań także jednym z Orłów HR!

Najbliższy warsztat: 08.10.2014, godz. 14.00-18.00
Miejsce spotkania: Olivia Tower, Olivia Sky Club, 12. Piętro
Zapisy: www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia

Pierwszych 10 zgłoszonych osób uczestniczy w danym warsztacie za darmo. Kolejne chętne osoby uiszczają opłatę w wysokości 60 PLN. Ilość miejsc na warsztacie jest ograniczona.

Spotkanie inauguracyjne Orły HR

Spotkanie inauguracyjne kolejnej odsłony Orłów miało miejsce w Olivia Sky Club, gdzie spędziliśmy wspólnie czas w miłej i niezobowiązującej atmosferze, przy pysznym poczęstunku z restauracji…

więcej

Spotkanie inauguracyjne kolejnej odsłony Orłów miało miejsce w Olivia Sky Club, gdzie spędziliśmy wspólnie czas w miłej i niezobowiązującej atmosferze, przy pysznym poczęstunku z restauracji Lobster, prezentując koncepcję Orłów.

Spotkanie zostało bardzo dobrze przyjęte przez uczestników. W ewaluacjach wskazywali, że ważne było dla nich: możliwość wymiany doświadczeń, inspiracja, ale także otwartość i świetna atmosfera. Odwoływali się także do ciekawej formy spotkania, zróżnicowanych metod pracy. Istotne było także warsztatowe, praktyczne podejście, które wg uczestników jest czymś unikalnym. Jak przebiegało to spotkanie?

Zaczęliśmy od wystąpienia Mariusza Bzdęgi z firmy Energa – Obrót, który opowiedział nam o wyzwaniach dla HR przyszłości. Następnie odbył się warsztat twórczości prowadzony przez Zuzannę Woźniak i Annę Kucharską (Studio HR), w trakcie którego szukaliśmy rozwiązania problemu jednego z bohaterów serialu House of Cards. Było przy tym oczywiście sporo śmiechu, co sprzyjało wygenerowaniu wielu ciekawych rozwiązań (część z nich absolutnie do zastosowania! J).Kolejnym punktem programu był panel HR prowadzony przez Małgorzatę Mickiewicz (Studio HR), w trakcie którego kilku zaprzyjaźnionych HRowców (czyli Agnieszka Jaworska z firmy Mercor, Małgorzata Kalinowska – Animal Pharma, Mariusz Bzdęga – Energa) dzieliło się swoimi doświadczeniami z budowania w sobie HRowej mocy Superbohaterskiej. Jak bowiem każdy HRowiec wie i potwierdzić może, jest to zawód wymagający tak wielu kompetencji, z tak szerokiego zakresu, że właściwie praca ta wymaga bycia Superbohaterem. Przez kolejne spotkania w ramach Orłów HR, będziemy te swoje supermoce odkrywać i doskonalić. Zapraszać będziemy też gości, reprezentantów innych zawodów, którzy podzielą się swoją wiedzą z danej dziedziny. Pierwszy warsztat będzie o sprzedaży! Zaskoczeni? A jednak, sprzedaż w HR jest jak najbardziej potrzebna. Bo jak np. bez niej przekonać organizację do swoich pomysłów, nowych projektów? Zatem zapraszamy! Zostań także jednym z Orłów HR!

Najbliższy warsztat: 08.10.2014, godz. 14.00-18.00

Miejsce spotkania: Olivia Tower, Olivia Sky Club, 12. Piętro

Zapisy: www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia

Orły HR — rekrutacja

Rekrutacja do projektu rozpocznie się już 04.09.2014 od godziny 12:00. Udział w spotkaniach wymagać będzie każdorazowo rejestracji poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia

więcej

Rekrutacja do projektu rozpocznie się już 04.09.2014 od godziny 12:00.

Udział w spotkaniach wymagać będzie każdorazowo rejestracji poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia

Nowy harmonogram szkoleń otwartych

Są już nowe terminy szkoleń otwartych – zapraszamy do zapisów. Jeśli poszukujesz szkolenia, którego nie ma na liście, zapraszamy do kontaktu telefonicznego….

więcej

Są już nowe terminy szkoleń otwartych – zapraszamy do zapisów. Jeśli poszukujesz szkolenia, którego nie ma na liście, zapraszamy do kontaktu telefonicznego….

Znajdź nas na Fb

Jeśli chcesz być na bieżąco z działaniami Studia HR, polub nas na Facebooku. https://www.facebook.com/StudioHR.Oliwa

więcej