Koniec września to dla wielu pomorskich HRowców początek przygody z kolejnym cyklem projektu Orły HR. Warsztaty te przeznaczone są dla osób z branży HR, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności, ale także podzielić się doświadczeniami. Orły HR stworzyły platformę wymiany doświadczeń, tak potrzebną w codziennej pracy.
W trakcie spotkań poszukujemy odpowiedzi na pytania stawiane przez samych uczestników, w związku z wyzwaniami, z jakimi mierzą się oni w swojej pracy. W owych poszukiwaniach czerpiemy z technik twórczego rozwiązywania problemów.
Spotkanie inauguracyjne kolejnej odsłony Orłów miało miejsce w Olivia Sky Club, gdzie spędziliśmy wspólnie czas w miłej i niezobowiązującej atmosferze, przy pysznym poczęstunku z restauracji Lobster, prezentując koncepcję Orłów. Spotkanie zostało bardzo dobrze przyjęte przez uczestników.
W ewaluacjach wskazywali, że ważne było dla nich: możliwość wymiany doświadczeń, inspiracja, ale także otwartość i świetna atmosfera. Odwoływali się także do ciekawej formy spotkania, zróżnicowanych metod pracy. Istotne było także warsztatowe, praktyczne podejście, które wg uczestników jest czymś unikalnym. Jak przebiegało to spotkanie?
Zaczęliśmy od wystąpienia Mariusza Bzdęgi z firmy Energa – Obrót, który opowiedział nam o wyzwaniach dla HR przyszłości.
Następnie odbył się warsztat twórczości prowadzony przez Zuzannę Woźniak i Annę Kucharską (Studio HR), w trakcie którego szukaliśmy rozwiązania problemu jednego z bohaterów serialu House of Cards. Było przy tym oczywiście sporo śmiechu, co sprzyjało wygenerowaniu wielu ciekawych rozwiązań (część z nich absolutnie do zastosowania!).
Kolejnym punktem programu był panel HR prowadzony przez Małgorzatę Mickiewicz (Studio HR), w trakcie którego kilku zaprzyjaźnionych HRowców (czyli Agnieszka Jaworska z firmy Mercor, Małgorzata Kalinowska – Animal Pharma, Mariusz Bzdęga – Energa) dzieliło się swoimi doświadczeniami z budowania w sobie HRowej mocy Superbohaterskiej.
Jak bowiem każdy HRowiec wie i potwierdzić może, jest to zawód wymagający tak wielu kompetencji, z tak szerokiego zakresu, że właściwie praca ta wymaga bycia Superbohaterem. Przez kolejne spotkania w ramach Orłów HR, będziemy te swoje supermoce odkrywać i doskonalić. Zapraszać będziemy też gości, reprezentantów innych zawodów, którzy podzielą się swoją wiedzą z danej dziedziny. Pierwszy warsztat będzie o sprzedaży! Zaskoczeni? A jednak, sprzedaż w HR jest jak najbardziej potrzebna. Bo jak np. bez niej przekonać organizację do swoich pomysłów, nowych projektów? Zatem zapraszamy! Zostań także jednym z Orłów HR!
Najbliższy warsztat: 08.10.2014, godz. 14.00-18.00
Miejsce spotkania: Olivia Tower, Olivia Sky Club, 12. Piętro
Zapisy: www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia
Pierwszych 10 zgłoszonych osób uczestniczy w danym warsztacie za darmo. Kolejne chętne osoby uiszczają opłatę w wysokości 60 PLN. Ilość miejsc na warsztacie jest ograniczona.